ΕΠΙΣΚΕΥΗ SERVICE

ΠΕΡΙΕΛΙΞΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ

Περιελίξεις ηλεκτροκινητήρων σε πολλούς διαφορετικούς τύπους ηλεκτροκινητηρων . Πολλοί από αυτούς τους κινητήρες είναι μια παραλλαγή επαγωγικών κινητήρων AC, αν και ο πιο πρόσφατος κινητήρας AC μόνιμου μαγνήτη, ή PMAC, λειτουργεί λίγο διαφορετικά.

ΤΡΙΦΑΣΙΚΌΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ ΕΠΑΓΩΓΉΣ

Ο πιο συνηθισμένες περιελίξεις κινητήρων AC είναι στούς τριφασικούς κινητήρες επαγωγής. Αυτός ο πολυφασικός κινητήρας λειτουργεί με καθυστέρηση και όχι με σύγχρονη ταχύτητα. Αυτή η διαφορά στην ταχύτητα ονομάζεται ολίσθηση κινητήρα. Τα επαγόμενα ρεύματα που ρέουν στον ρότορα προκαλούν αυτή την ολίσθηση, η οποία αντλεί υψηλό ρεύμα στην εκκίνησή του. Λόγω της ολίσθησης, αυτοί οι κινητήρες θεωρούνται ασύγχρονοι. Οι περιελίξεις στούς τριφασικούς επαγωγικούς κινητήρες διαθέτουν υψηλή ισχύ και απόδοση, με υψηλή ροπή εκκίνησης. Τέτοιοι κινητήρες χρειάζονται συχνά μια μηχανική δύναμη εκκίνησης για να θέσουν σε κίνηση τον ρότορα. Οι τριφασικοί κινητήρες επαγωγής είναι ισχυροί κινητήρες που χρησιμοποιούνται συνήθως σε βιομηχανικές συσκευές.

ΠΕΡΙΕΛΙΞΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ

ΚΙΝΗΤΉΡΕΣ SQUIRREL-CAGE

Οι κινητήρες Squirrel-Cage είναι ένας τύπος κινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος στον οποίο οι αγώγιμες ράβδοι αλουμινίου ή χαλκού στον ρότορα βρίσκονται παράλληλα με τον άξονα. Το μέγεθος και το σχήμα των αγώγιμων ράβδων επηρεάζει τη ροπή και την ταχύτητα. Το όνομα προέρχεται από την ομοιότητα της συσκευής με ένα κλουβί.

Ένας επαγωγικός κινητήρας περιτυλιγμένου ρότορα είναι ένα είδος κινητήρα AC που αποτελείται από έναν ρότορα με περιελίξεις και όχι ράβδους. Οι επαγωγικοί κινητήρες με περιέλιξη ρότορα χρειάζονται υψηλή ροπή εκκίνησης. Η αντίσταση έξω από τον ρότορα επηρεάζει την ταχύτητα ροπής.

ΠΕΡΙΕΛΙΞΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ

Ο ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΌΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ ΕΠΑΓΩΓΉΣ

Ο μονοφασικός κινητήρας επαγωγής είναι ένα είδος κινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος που κατασκευάζεται με μια περιέλιξη εκκίνησης που προστίθεται σε ορθή γωνία στην περιέλιξη του κύριου στάτορα. Οι κινητήρες γενικής χρήσης με συλλέκτη είναι μονοφασικοί κινητήρες και μπορούν να λειτουργήσουν είτε με εναλλασσόμενο είτε με συνεχές ρεύμα. Η ηλεκτρική σκούπα του σπιτιού σας πιθανότατα περιέχει έναν κινητήρα γενικής χρήσης.

Η περιέλιξη σε κινητήρα με πυκνωτή είναι ένας τύπος κινητήρα AC που συνεπάγεται την προσθήκη χωρητικότητας για τη δημιουργία μετατόπισης φάσης μεταξύ των περιελίξεων. Είναι βολικά για μηχανές που απαιτούν υψηλή ροπή εκκίνησης, όπως συμπιεστές.

Οι κινητήρες με περιέλιξη λειτουργίας πυκνωτών είναι ένας τύπος μονοφασικού κινητήρα AC που εξισορροπεί την καλή ροπή εκκίνησης και λειτουργία. Αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιούν πυκνωτές που συνδέονται με βοηθητικές περιελίξεις εκκίνησης. Θα βρείτε κινητήρες λειτουργίας πυκνωτών σε ορισμένους ανεμιστήρες φούρνου. Οι κινητήρες εκκίνησης πυκνωτών χρησιμοποιούν έναν πυκνωτή με περιέλιξη εκκίνησης που μπορεί να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη ροπή εκκίνησης. Και τα δύο αυτά είδη κινητήρων απαιτούν δύο πυκνωτές εκτός από έναν διακόπτη, επομένως τα μέρη τους αυξάνουν την τιμή τέτοιων κινητήρων. Εάν αφαιρεθεί ο διακόπτης, ο κινητήρας μόνιμου διαχωρισμένου πυκνωτή που προκύπτει λειτουργεί με χαμηλότερο κόστος, αλλά χρησιμοποιεί και χαμηλότερη ροπή εκκίνησης. Αυτοί οι τύποι κινητήρων AC, αν και είναι πιο ακριβοί στη λειτουργία τους, λειτουργούν καλά για ανάγκες υψηλής ροπής, όπως αεροσυμπιεστές και αντλίες κενού.

ΠΕΡΙΕΛΙΞΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ

Οι κινητήρες χωριστής φάσης είναι ένας τύπος κινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος που χρησιμοποιεί περιέλιξη εκκίνησης μικρού διαμετρήματος και διαφορετική αντίσταση σε αναλογίες αντίδρασης. Αυτό αποδίδει διαφορά φάσης μέσω στενών αγωγών. Οι κινητήρες χωριστής φάσης δίνουν χαμηλότερη ροπή εκκίνησης από άλλους κινητήρες πυκνωτών και υψηλό ρεύμα εκκίνησης. Επομένως, οι κινητήρες χωριστής φάσης χρησιμοποιούνται συνήθως σε μικρούς ανεμιστήρες, μικρούς μύλους ή ηλεκτρικά εργαλεία. Η ιπποδύναμη των κινητήρων χωριστής φάσης μπορεί να φτάσει έως και το 1/3 hp.

Οι κινητήρες με σκιάση πόλων είναι ένας τύπος μονοφασικού επαγωγικού κινητήρα AC χαμηλού κόστους με μία περιέλιξη. Οι κινητήρες σκιασμένου πόλου βασίζονται στη μαγνητική ροή μεταξύ μη σκιασμένων και σκιασμένων τμημάτων ενός πενίου σκιάσης από χαλκό. Αυτοί πρωτύτερα καλύτερα ως μικροί, κινητήρες μιας χρήσης που δεν απαιτούν μεγάλο χρόνο λειτουργίας ή μεγάλη ρόπη.

Οι σύγχρονοι κινητήρες ονομάζονται έτσι επειδή οι μαγνητικοί πόλοι που προκαλούν στρέφουν τον ρότο με σύγχρονη ταχύτητα. Ο αριθμός των ζευγών πόλων καθορίζει την ταχύτητα ενός σύγχρονου κινητήρα. Οι υποτύποι των σύγχρονων κινητήρων περιλαμβάνουν τριφασικούς και απλούς σύγχρονους κινητήρες.

Οι κινητήρες Hysteresis είναι χαλύβδινοι κύλινδροι που δεν έχουν περιελίξεις ή δόντια. Αυτοί οι κινητήρες έχουν σταθερή ρόπη και λειτουργούν ομαλά, επομένως συχνά σε ρολόγια.

Οι περισσότεροι κινητήρες AC ηλεκτρομαγνήτες επειδή αυτοί δεν εξασθενούν, σε αντίθεση με τους μόνιμους μαγνήτες. Ωστόσο, οι νεότερες τεχνολογίες έχουν τους κινητήρες εναλλασσόμενου ρεύματος μονού μαγνήτη βιώσιμους και ακόμη προτιμότερους σε ορισμένες περιπτώσεις. Οι κινητήρες εναλλασσόμενου ρεύματος μονού μαγνήτη ή PMAC σε εφαρμογές που απαιτούν ακριβή ροπή και ταχύτητα. Αυτοί αξιόπιστοι, δημοφιλείς κινητήρες που είναι σήμερα. Οι μαγνήτες τοποθετούνται σε έναν ρότορα, είτε στην επιφάνειά του είτε στις ελασματοποιήσεις του. Οι μαγνήτες που αρχίζουν στα PMAC είναι κατασκευασμένοι από στοιχεία σπανίων γαιών. Παράγουν περισσότερη ροή από τους επαγωγικούς μαγνήτες. Τα PMAC είναι σύγχρονες μηχανές που λειτουργούν με υψηλή απόδοση και λειτουργούν είτε οι απαιτήσεις για ρόπη είναι μεταβλητές είτε σταθερές. Οι PMAC λειτουργούν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες από άλλους κινητήρες AC. Αυτό βοηθά στη μείωση της φθοράς στα μέρη του κινητήρα. Λόγω της υψηλής απόδοσης τους, τα PMAC καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια.

https://episkeyh-oikiakon-syskeyon.com.gr/

https://ilektroepiskevi.gr/

Περιελίξεις ηλεκτροκινητήρων μοτέρ
ΠΕΡΙΕΛΙΞΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ
"<yoastmark "<yoastmark